Tego się uczymy
Tematy na październik
Tydzień 1: „ZWIERZĘTA JESIENIĄ”
pon.„Jak się zachować w parku i w lesie?
wt „W jesiennym albumie.”
śr. „Ile tu zwierząt?”
czw. „ Co tam szura, co tam stuka…”
pt „ Dzień zwierząt.”
jęz. angielski: „Dwujęzyczne dzieci. Baby Beatels.”- Splich Splah „Tickle!- ( Łaskotki)”
Tydzień 2: „POGODA W KRATKĘ”
pon. „Jakie są sposoby na nudę?”
wt. „Zabawy z mamą.”
śr. „ Gry planszowe.”
czw. „Kalendarz pogody.”
pt „Wycinanki, wyklejanki.”
jęz. angielski: „Dwujęzyczne dzieci. Baby Beatels.” Splich Splah
-„ Tickle!- ( Łaskotki) ”- rozszerzenie
Tydzień 3: „ZDROWIE NA TALERZU”
pon. „Dlaczego ci smutno?”
wt.„Tata w akcji.”
śr. „ W warzywniaku.”
czw. „ Na grządce.”
- „Witaminowe przyjęcie.”
jęz. angielski: „Dwujęzyczne dzieci. Baby Beatels.”- Splich Splah „Rabbit- (Królik)”
Tydzień 4; „BAJKOSTWORY I POTWORY”
pon. „Gdzie mieszka strach?”
wt.„ Elfy, smoki, wróżki.”
śr. „Cztery nogi i dwa rogi.”
czw. „ Konie, jednorożce i pegazy.”
pt „ Potworrrna sztuka.”
jęz. angielski :„Dwujęzyczne dzieci. Baby Beatels.” Splich Splah
-„ Rabbit- (Królik) ”- rozszerzenie
WIERSZ
„Jesienny pociąg”- Dorota Gellner
Stoi pociąg na peronie -
żółte liście ma w wagonie
i kasztany, i żołędzie-
dokąd z nimi jechać będzie?
Rusza pociąg sapiąc głośno.
Już w przedziałach grzyby rosną,
a na półce, wśród bagaży,
leży sobie bukiet z jarzyn.
Pędzi pociąg lasem, polem
pod ogromnym parasolem.
Zamiast kół kalosze ma,
za oknami deszcz mu gra.
O, zatrzymał się na chwilę!
Ktoś w wagonie drzwi uchylił
potoczył w naszą stronę
jabłko duże i czerwone.
PIOSENKA
„Bo w przedszkolu”
1.Budzik rano woła mnie:
-Dzyń, dzyń, dzyń nowy dzień!
Niecierpliwie tupie but: –
Ruszać czas tup, tup.
Do przedszkola spiesz się, spiesz,
hau, hau, hau! – prosi pies.
Kotek mruczy:– Ja bym chciał
z tobą iść, miau, miau.
Ref: Bo w przedszkolu czeka nasza pani,
już od progu z uśmiechem nas wita.
Z nami śpiewa i z nami się bawi,
i o wszystko ją można zapytać. ( 2x)